Saker du kanske inte visste om mig? ;)

* Jag har åkt skidor 1 gång i mitt liv och kommer ALDRIG stå på ett par skidor igen, ramlade av liften då haha.. Och jag åkte inte ens ner, tappade skidorna och fick åka ner på röven hahahahhahaha. Sen vågade jag mig aldrig upp igen :)
* Jag kan inte äta grädde, tårtor, kakor eller nått med för mycket socker i :)
* Jag är sjuuuuuukt rädd för "farter" liksom, saker som går snabbt ahah..
* Jag är sjukt känslig och gråter för minsta lilla haha
* Jag har jävligt svårt att börja gilla någon på riktigt, och sen när jag blir dumpad så mår jag dåligt i flera månader
* Jag har gått på fotboll, dans, simning (haha?) asså simskola, ridning, innebandy men nu bara friidrott.. Hatar hästar nu haha xd
* Varje gång jag går uppför en trappa måste jag hålla i mig i något, annars får jag panik att jag kommer ramla och slå ut mina framtänder
* JAG ÄR BÄST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0